everybody's changing

hemma efter en sjukt lång dag! åkte hemifrån halv åtta och kom hem för ungefär fyrtio minuter sen. har varit i arvika hela dagen, både wayenne och stina startade. wayenne blev första utanför placering, men första starten på ett år och hon sänkte sitt rekord med en sekund! hon skötte sig bra och var superfin. stina var femma i sitt försök, hon fick ett snällt lopp. i finalen var hon ännu finare, men blev tyvärr störd i sista sväng, slog ihop och galopperade. synd, för magnus hade segervittring! huvudsaken hon var fin, och det var hon verkligen!

tidig uppstigning imorgon med, då jag ska "jobba" här hemma. sedan ska jag vara social med några vänner! pratade med anna, planerade lite inför onsdagen och så. kan inte fatta att vi åker om tre dagar! helt galet. jag är så taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. ska börja packa lite nu. wiho, pirrigt!
har aldrig ni känt att ni skulle vilja kunna läsa andras tankar? när vissa har svårt att säga vad dom tycker och känner skulle det vara kanon. jag får damp snart.



sex dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0