let me know

har haft en mysig kväll med familjen. händer inte alltför ofta, så det var faktiskt skönt att vara hemma och bara ta det lugnt för en gångs skull. speciellt efter gårdagens äventyr! jag förstår inte hur jag lyckas? mitt knä är lite småköttat, jag har en fet bula i huvudet och min höft är krossad. inte kuyl. men inte lipar jag inte! var dock lite jobbigt att rida idag, red i paddocken först, sen ut en sväng. sune var finfin! charlotte red thina, kul med sällskap! fast hon höll på att skrämma livet ur mig. thina fick nått cpryck och charlotte var nära att trilla av. inte bra när man har en bebis i magen!

ikväll ska jag i vilket fall som helst somna i tid! lska till arvika imorgon, halv åtta rullar bilen iväg. snark. men just nu ligger jag och myser i sängen med kissemissbebben. han/hon har blivit lite mer än vecka nu. så sööööt! svensson svensson rullar på tvn. undrar hur många gånger jag har sett den filmen nu?

fyra dagar kvar nu. PEPPAPEPPA!!!
godnatt vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0