så länge du är med mig

jag har blivit så himla dålig på att uppdatera, men det har hänt mycket och tiden har helt enkelt inte räckt till. nu börjar dock allt lugna ner sig och tiden börjar allt mer räcka till. därmed kära vänner, ska jag bli en duktig och flitig bloggerska! ska i vilket fall som helst försöka förbättra mig!

galet mycket som har hänt. kanske för att allt har varit helt galet? tror det. avslutningskvällen blev tillslut över förväntan, och vi hade det faktiskt rätt kul när vi jobbade på try it också! lördagen blev crazy, likaså gårdagen. idag började SS och jag och schnabbe är duttiga flickor! eller, vi försöker iallafall. dock känns ett betyg i matte B rätt långt borta för tillfället. hur svårt kan det vara eller?

förövrigt ligger jag nu i min säng för första gången på över två veckor. det innebär även att det är första natten på över två veckor som jag tillbringar helt alone. det är tomt och tråkigt! jag saknar alla sjuka överraskningar, allt skratt och snack. åh jag blir deprimerad!

hade sista johan-träningen med ponnygruppen idag, för sommaren alltså! gick så himla bra! trodde att det skulle vara lite stelt från både min och sunes sida, eftersom det var ett tag sedan vi hoppade. men icke, han tyckte det var superkul och det gick verkligen jättebra! mest olika gymnastikövningar, sedan en liten bana på lägre hinder och tillsist hoppade vi upp dom litepå en oxer, där vi skulle ha en bra galopp, eftersom vi hade gjort många övningar där de skulle vara relativt samlade. gick galant hela träningen och oxer låg på 1.20 det sista. lille prins.
på tal om hästar så har vi fått hem en storhäst nu, charlottes pålle som jag ska rida nu när hon är gravid och så. ett sjuårigt fuxsto som gått någon enstaka 1.10, fin och supermysig! red första gången idag, då hon kom i lördagskväll. gick finemang! gillar henne skarpt, kommer nog bli jättebra!

nu är det susstajm! PUSS AMIGOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0