sidewalks

har varit en sjukt lång och jobbig dag! efter tre timmars sömn var det bara att hoppa upp ur sängen och ta fram happyfacet! (ville innerst inne toklipa) var på skolan halv åtta, började nio. wiho. och alla dörrar var låsta, så det var bara ren tur att jag fick komma in strax efter åtta (tack gode gud för den lilla sol som stack fram) på skolan blev det inte mycket gjort, då mina ögon ville allt annat än att titta. har ändå så gott som gett upp hoppet nu. inte likt mig, men sant. kom hem vid ett och därefter har jag målat i några timmar och ridit mina två pållar. gick finemang! kom in för en timme sedan, så ja, en lång dag. efter en lång dusch, väntar nu sängen. har inte längtat efter den så mycket som nu på länge.

imorgon blir det uppstigning vid sex. ska först vara moraliskt stöd åt hannah, sedan skolan och en heldag/kväll i staun. blir nice!
PUSS PÅ ER



ja, så kan det bli ibland. dock blev jag störd mitt i min skönhetssömn av richard som var allmänt jobbig. pillutta honom, och pillutta angi med! förövrigt utgör vi ändå ett bra team på SS!

Kommentarer
Postat av: Angelica

I love you<3

2009-06-17 @ 16:56:47
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0