someone like you

ja, jag har inte dött, utan raka motsattsen. jag har levt livet till fullo i en vecka nu. jag och fem underbara vänner har tillbringat en helt jävla fantastisk vecka i kreta! hemkommen igår morse, men jag vill tillbaka nu nu nu! vädret var fantastiskt, superfint hotell och underbara människor. skulle kunna skriva om resan i år och dagar, men dethär får räcka. kommer ut bilder så småningom, dom får säga sitt. det sägs ju att bilder säger mer än tusen ord? tror att det stämmer!

innan kreta hann jag ju även med att dra till stockholm över helgen, där jag och hannah levde loppan och träffade alla gamla (och nya) godingar. så himla kul att träffa alla igen! och såklart karnevalen med. det var fun måste jag säga! kanske inte som jag hade förväntat mig, men kul var det!

är nu hemma somsagt, tillbaks till regnet och verkligheten. känns konstigt, men ändå bra. imorgon är det skolavslutning, så det kan ju inte bli så mycket bättre. dock blir det ju sommarskola i några dagar, men det är väll en upplevelse i sig.. ja, herregud. befinner mig nu hemma hos min kära vän halvdan (även kallad hannah). vi har bara degat och nördat. det är gött. fast, jag borde plugga. men en ledig dag till är jag väll värd? åh jag vill också ta studenten! nu på en gång.
dags att ta tag i mitt liv, eller bara leva det. det får tiden utvisa. ska se twilight och fundera på saken.
kiss and bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0