look after you

TAGGAD TILL TUSEN! imorgon blir det partyparty och det känns som det kommer bli kanon. inget speciellt egentligen, bara en feeling! bara att hoppas på att det sker ett mirakel imorgon, så att solen skiner och det är varmt och skönt!
dagen har tillbringats på stan med mami, ridit båda pållarna och hjälpt rolle på axevalla.

gårdagen var sjukt lång, uppstigning halv sju efter fyra timmars sömn. jippi. spenderade hela dagen på tingshuset, eller iallafall från nio till fyra. hemskt och jobbigt, men kanske ändå det bästa. vandrade hem till hannah efteråt, men kvinnan hade gett mig fel nyckel.. så det var bara att vandra tillbaks igen. som tur är kan jag vara klok ibland, så jag gick förbi jennifer och kollade om carro var där. och visst, dom var precis redo att gå mot stan. FLYT. så vi strosade runt där tills hannah slutade. sen blev det chill hela kvällen hemma hos henne. vi tittade på "i taket lyser stjärnorna", så nu har jag en liten crush på killen som spelar tzatsiki nivet? senare kom carro, och efter ett tag marcus. vi tittade på twilight (typ femte gången på en vecka), eftersom marcus inte hade sett den. nöjd att jag inte var segast! wiho.

nu blir det sängen, lång dag som väntar! ska hinnas med sjukt mycket, får ångest. men, NU TAGGAR VI!
godnatt



p.s anna gjorde (förhoppningsvis) min sommar till fulländad, det får morgondagen utvisa.
ALL JÄVLA KÄRLEK TILL DIG KVINNA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0