and i couldn't get you off my mind

har varit och pumpat på friskis med hannah och carro. becky och jess körde ett core-pass. träffade upp dom på stan innan, åkte bil med rally-becky. hon är galen! haha. tog mig en prommis dit i det underbart härliga vädret. känns nästan som sommar! och nu när vi gick hem från friskis, då luktade det till och med sommar. åh. jag vill ha sommar.

nu blir det tjöt och lite tv med fröken landen. jag vill bara dö åt allt just nu. så sjukt deprimerad. be mig dra åt helvete istället för att vara så jävla oskyldig. jag blir galen snart! jag säger ju det, sa det från första början. alldeles, alldeles för perfekt. åhhh. skit.



 i can turn off the lights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0