baby it's a wild world

crazy. det är just vad vi är, mina vänner och jag. det är king. gårdagskväll blev kanske inte riktigt som planerat, men det var fun! var hemma hos david först, sedan diggan. trevligt värre. bilder kommer!
dagen har tillbringats i jönköping. har varit en snäll flicka, fick med mig tre par skor hem (stövlar, pumps och tygskor), en klänning, ett par jeans och en tröja. snajsigt! var även in på ikea och köpte lite grejer till rummet, ramar, lampa, krok, spegel och galgar. snajsigt det med! mami and R införskaffade sig en hel del med, på fredag är det hingstdag på axevalla och jag ska tydligen vara servitör. tjoho. haha, det kommer bli kul. mamma påminde mig om pluntan!
nu är det pluggning som gäller. dö. jag är så deprimerad av att apun är slut. buhu, snyft. nu är det plugg varje dag som gäller framöver, känner peppen stiga upp över öronen. jag vill verkligen dö. åh.
PUSS




FÖRRESTEN, funderar på att göra något som jag aldrig trodde jag skulle göra i hela mitt liv. är inne på att förvandla min krulliga huvudbonad till en något mörkare nyans. alltså brunett. emma+brunhårig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA EMMA, li brunett! :D haha !

2009-03-15 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0