dehär gatorna gjorde oss galna

är hos min vän hannah nu. det gillar vi! har bestämt mig för att ta en välförtjänt och välbehövlig powernap, för att sedan tagga kvällens äventyr, vad det nu blir för skoj. kvällen börjar iallafall hemma hos daveo, med vänner, vin och mello. kommer bli chill. har jobbat och slitit hela dagen, inkasserat femhundra kronor som dirket läggs i sparbössan till kreta. åh vad jag längtar!

gårdagen tillbringades med några underbara vänner hemma hos hannah, bara deg. nästan för mycket deg. men somsagt, när man är med dom man gillar, då funkar allt! först var jag, becky och jess på bio, män som hatar kvinnor, hur bra som helst! den borde ni verkligen se! sedan drog vi till donken och satt där i en timme och bara drygade. och tillsist hamnade vi hemma hos hannah somsagt, där även carro var. david och peter kom en sväng, blev hemskjutsad av dom vid halv två. fyra timmars sömn var kanske lite väl lite, för att sedan stiga upp och jobba. men, jag överlever, som vanligt. pengar som pengar, och trevligt sällskap är alltid lika kul.
nej, nu ska jag vila ögonen och ladda upp batterierna! ser fram emot en bra kväll.
PUSS



håkan 6/3 skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0