den bästa tiden i våra liv

umgås med min hanniplutt nu. hon är en fin vän, alldeles för fin ibland. min äldsta vän, och min älskade vän. hon är bra, hannah alltså. typ superduperbra om jag ska vara ärlig. alla borde ha en vän som hannah. puss på dig bryden!
vi har bara chillerillat framför tvn, med lite rosing och andra avenyn i rutan. har inte sett dom senaste två AA-avsnitten. gud vad jag har missat alla smaskigheter! puss på andra avenyn med!
och en stor, fet, blöt puss på alla jävla minnen med mina bästa i norr. fan sandra, du fick mig att bli sådär djup nu. bajs. det var så bra. jag vill göra om allt igen och igen. jag saknar det. och er. mest er, ni är beeeest!
PÖSS


Kommentarer
Postat av: hannah

alla borde ha en vän som du emma! det vet du!

2009-03-10 @ 23:34:10
Postat av: SB SB SB

jag kunde inte låta bli att bli sådär djup, kollade massa bilder och ville som sagt göra om allt igen! åååh älskade vän, jag saknar dig grymt mycket!

2009-03-11 @ 08:39:28
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: hannah

loevlovelove

2009-03-11 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0