detdär var fina nätter

och dom säger bla-bla-bla

klockan har slått över tolv och jag är pigg som en lärka. hannah ligger i sängen, pratar i sömnen och är allmänt sweet. själv är jag mest förbannand, irriterad och besviken. behöver slå på nått och springa ett varv runt jorden, skrika och skälla. typ. hur kan man vara så jävla korkad?
kommer inte bli många timmars sömn, det vet jag redan nu. alldeles för uppspelt för att kunna sova i lugn och ro. grr. jag är arg som ett bi, pigg som en lärka och när jag dör och föds om på nytt, då ska jag bli en trana. alla ska stå och titta och beundra mig vid hornborgasjön. fyfan vad bra.
dags för den dagliga döden. dör ju minst en gång om dagen som sagt.
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0