dit jag brukade gå

solen skiner ute, världens underbaraste väder. går inte att undgå tanken på att få lägga sig på gräset, ha några underbara vänner vid sin sida, tjata massa skit, KR:a och bara ha det bäst. jag tänker på förra sommaren. har sagt det förut och säger det igen. den var helt fantastisk! 

sa igår att det skulel bli en bra dag idag. än sålänge har det gått i rätt riktning, förutom det lilla missödet med bilnycklarna som gjorde att jag missade de två första lektionerna. fast, ska jag vara ärlig så gråter jag inte för det. så kom till skolan vid elva, satt mig ner och var en duktig elev och pluggade. bra jobbat! sen en lektion, slutade vi två. skönt! vandrade med ninut mot staden och tog bussen hem till hannah. blir några ensamma timmar här, sedan drar jag och möter upp some ladies och bränner lite fett. kvällen spenderas hemma hos H, blir king.
nu ska det pluggas för fulla muggar.
KISSANDBYE



tänker på SB som idag opereras i uppsala.
hoppas allt går bra gumman!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0