jag steg och föll med skjutna vingar

skola-stallet-chill är det enda som min dag bar bestått av. har egentligen hundra saker att ta tag i, skola, sommarjobb, pengar, osvosv. jag har varken ork eller lust. känns bara pissigt alltihopa. lust att bara skita i allt. grr, vad arg jag blir! ännu mer deprimerad blir jag av att tänka på att det endast återstår två dagar på apun. älskade, älskade apu. hur ska jag klara mig? nu ska jag gå och gråta mig till sömns.




möt mig nere vid kanalen, bland doopers, weepers
och skär ett hål i kulissen, måla en väg härifrån
jag kan vänta på dig hela natten igenom

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sådär ja :D nu har du kirrat bloggen också emma.. Fan va nice :D <3

2009-03-11 @ 22:48:36
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0