jag vill ha mer mode

varför är alltid söndagar fyllda av deprission och ångest? skulle bara vilja gå och gräva ner mig någonstans. hatar att känna att allt är bara piss. ångest över skolan och deprimerad över att jag känner som jag känner över vissa saker. jag är beredd att hålla med hannah, det vore så mycket lättare om man inte behövde känna så mycket hela tiden!

nej, jag behöver en kväll som i lördags. det var helt galet jävla bra! träffade lorre&martin utanför olins, hur stor är chansen liksom? spelningen var kanon och dom var verkligen hur trevliga som helst. jag och nina blev som två trettonåringar på nytt, men det är livet! räkna med att jag ska kirra biffen till nästa helg! olins i sig var faktiskt över förväntningarna det med. fast kanske var för att vi var så sjukt peppade? det återstår att se i framtiden.

efter fyra timmars sömn var det jobbdags för min del igår. moneymoney. begav mig sedan in till staden och tjockade framför robinsson med carro hannah och becky. tjatade en massa skit och bara var allmänt störda. det gillar vi! sen åkte jag och hannah till coffe en sväng, david och peter var också där. vid halv två var david gullig och skjutsade hem mig.

nu ska jag plugga. åååååångest. jag vill inte, vill inte, vill inte. bajs.
först lite bilder från i lördags!





try to move on

Kommentarer
Postat av: Angelica

ÅÅÅååååååh

2009-03-30 @ 00:20:05
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0