kärlek är ett brev skickat tusen gånger

..är låten som spelas om och om igen nu (speciellt vers fyra och sex). funderar på att ha med den på redovisningen på samhällen. för, om inte den berör tror jag fan inte att man kan bli berörd ens! eller så är man bara så fruktansvärt känslokall. finns tyvärr många sådana på denna jord, känslokalla personer alltså. och oförstående, eller att man bara inte bryr sig. bryr man sig inte om sina vänner förresten?

klockan närmar sig halv tre, imorgon är det skola. vad fan gör jag uppe? livet kan ibland kännas upp och ner, och ibland kan man känna saker som man inte trodde att man skulle känna. för tillfället är jag helt mållös, fullständigt tom inombords. en miljon tankar far åt alla håll och kanter där uppe, men jag orkar inte tänka. jag vet inte vad jag ska säga, mer än att jag troligtvis kommer att se ut som ett helvete imorgon, av både trötthet och att jag inte är en tillräckligt hård människa i alla lägen..



vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0