killing me tenderly

måndag, och ingen skola! skönt. är ledig idag och imorgon, sen apu resten av veckan. kan inte bli så mycket bättre! och på fredag träffar jag min man igen, och kanske är det så att vi ska fira en blivande artonåring? snygg, sexig och inte singel, mer ska jag inte avslöja!
ensam hemma hela dagen, lugnt och skönt. bara fixat stallet och ridit sune en sväng barbacka. han var galen, men jag satt otroligt nog kvar. bushäst! nu ska jag kika på förra veckans AA-avsnitt, som jag inte har hunnit se än..
puss på er!


den simmande apan


stuck on a roller coaster
can't get off this ride

Kommentarer
Postat av: nina

den är så himla skön den ställningen.

vi borde skriva en sexbok så erfarna som vi är!

2009-03-02 @ 20:36:59
URL: http://ttwiceasbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0