maybe three seconds is enough

mina aggrissioner från igår har till viss del runnit ut i sanden. jag ska aldrig i hela mitt liv bli lika känslokall och korkad, jag ska helt enkelt bara skita i det och inte bry mig. tror att det blir bäst så, för min del. jag har även tagit tag i mitt liv. jag har lite mer kontroll över skolsituationen och det känns skönt. vet på ett ungefär vad som ska göras och inte, vad som ska prioriteras först. nu gäller det bara att ta tag i det. är faktiskt taggad! bara matten som kan dö. stendö till och med. jag rent ut sagt hatar matematik b. vem fan kom på skiten? bara ren idioti. x hit och k dit, lite m också. vem bryr sig? så sjukt jävla onödigt!
slutar tio i ett. tidig dag, gött! och trots de futtiga fem timmarna jag sov inatt, så är jag faktiskt inte trött. innan hemfärd ska jag träffa hannah en snabbis på stan, sedan ska jag hem och rida min lilla ponny som sprudlar av vårkänslor. jag ska också sprudla av vårkänslor. måste bara hitta gnistan. men med honom leker livet. min fina lilla sune. med detta underbara väder sjunker inte oddsen för lite livsglädje heller. sedan ska jag plugga, titta på dom patetiska människorna som är med i linda rosings lika patetiska program. som att hon vill han någon av dom, och som att hon ville det från början? det bara skriker publicitet och uppmärksamhet! men, likaväl följer jag det. sen blir det AA. är aspirrig inför kvällens avsnitt! och en tidig kväll. välbehövligt!
PUSS VÄNNER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0