my life would suck without you

har inte varit sådär effektiv som jag hade planerat att vara idag. har istället prioriterat det som får mig att bli en lycklig liten flicka. har spenderat dagen med två snykka brydar, vilket jag fortfarande gör. men lite plugg har jag allt hunnit med. duttig emmu. valde även bort träningen för att plugga. gjorde ont i hjärtat, men duttigt där med. fast tjatade med SB i en halvtimme. hann med att bli både glad och deppig. jag vill göra så mycket. nu nu nu! sen kom david och koffe och hämtade oss, vilket var gullsigt. svinkallt ute nu!

carro står och kockar nu, blir mumsig mat. glor på den rätte för rosing, sedan blir det AA såklart. ska plugga också. måste, mååååste.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0