over and over again

sune är verkligen världens bästa. bäst bäst bäst! han var galen idag. inte sådär jobbigt galen, utan sådär galen så att man inte kan annat än att skratta! han gör mig så lycklig. du vet, när det sprudlar i hela kroppen. typ som när man är kär. fast sune har ingenting att säga till om, för han är min. bara min! vi var ute och red en lång sväng i solnedgången. romantiskt. jag och min man. han hoppade och for värre än lilleskutt, med sina små gosöron rakt fram. han älskar livet, och tack och lov skänker han lite till mig med. red arisa sen, som gick kanon! förövrigt har det inte blivit mycket till plugg, några lästa sidor i engelskaboken, annars har det stått rätt stilla. men jag har inte ångest, känner att jag varit duktig idag.
nu ska jag lägga ifrån mig datorn, slå på "bring it on" och gosa ner mig under täcket och invänta en ny dag. blir skola, plugg, träning med brudarna och mys hos hannah. känns som en fin dag.
PUSS OCH GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0