sick and tired

ibland hade det varit bra om han kunde ha fel. men icke. jag blev sjuk som jag sa. JAG VILL INTE. feber och förkyld. tjoho. men ska man se det från den ljusa sidan så var det väll bra att jag blev sjuk nu, och inte i helgen. har lärt mig att man ska vara positiv!
borde ha ridit sune, eftersom han vilade igår. men tog mitt inte alltid så sunda förnuft tillfånga och gick in och la mig när jag kom hem istället. däckade framför tvn, i över tre timmar.. haha.
nu blir det sängen och en bra film. ska nysa ytterliggare 35476 gånger innan jag somnar.
GODNATT!



jag vill leka i pite igen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

helt underbar om jag får lov och säga det själv :D

2009-03-31 @ 23:08:15
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/
Postat av: SB SB SB

stakars lilla sjukling=(



JAJAJAJJAJA piteå vore gött asså!

2009-04-01 @ 12:19:54
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0