ung och dum

ja, det är precis vad jag är. ung och jävligt dum. jag är less och trött på det mesta. har gått runt med en stor, fet ångestklump i magen hela dagen. en liten del för att det är måndag imorgon, men mest för allt runtomkring. för en gångs skull är det inte skolan som är det stora ångestbekymmret. var längesen jag kände såhär. jag skulle bara vilja sätta mig ner och grina floder, ladda upp med en fet godispåse och cola, krypa ner under täcket, slå på en bra film och bara snacka en massa skit med några fina vänner. men icke. jag ska dö en ensam död.

gårdagen finns inte så mycket att säga om. en tidig kväll pga olika anledningar. kände mig bara allmänt irriterad och frustrerad hela kvällen. var på lite döda-humör. men som tur var livade mina vänner upp stämningen och humöret. åh, jag förstår inte hur man kan känna så mycket på en och samma gång? jag blir galen snart! men vi var i vilket fall som helst hemma hos hannah ett gäng, jag och jess drog till parketten en sväng, träffade lite roligt folk och så. sen var becky gullig och skjutsade hem mig till hannah igen.  

dagen har tillbringats i örebro på travet, ikea osv. träffade mr mums och erikoo. längesen jag träffade erik nu, så det var kul. åker upp till uppsala och bor där några dagar på lovet. blir nice. skönt att komma bort från allt ett tag och bara vara. och han får mig alltid på så bra humör!
nu är vi snart hemma i öttum igen. ska gå upp på mitt rum och dö i min ensamhet. först måste det pluggas bara.
PUSS



det gör ont att veta men lika ont att undra

Kommentarer
Postat av: Hannah

Emma, du förtjänar det bästa av de bästa ! det vet du<3

2009-03-22 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0