vi måste härifrån

är hemma hos hannah, kollarde precis på familjen annorluda. seriöst, hur kan man ens komma på tanken att skaffa tio ungar? allvarligt, TIO UNGAR! det är ju synd om dom stackars små liven. dom kan ju inte ha tid med allihopa? aldrig i livet.
men i vilket fall som helst, blir bara en chillkväll, har lagat mat till hannah, kyckling och pasta, och nu blir det tv för hela slanten. cityakuten, project runway, SATC.. haha, har förövrigt tillbringat en timme i hannahs trappuppgång. väldigt händelserikt måste jag säga. har stött på ett flertal grannar. satt för mig själv och skrattade, vilka roliga prickar. fördrev även tiden genom att läsa våra jäkla engelskabok. 40 sidor! gött!
tror att jag ska springa till sundsvall och tillbaka nu. är så fruktansvärt förbannad och irriterad. jag ska alltid gå på min magkänsla, för den har alltid så jävla rätt! grr. fyfan. så jävla dåligt.



min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0