jag har sett båda sidor nu

befinner mig just nu på solhagsvägen 24C, med jonatan och hector som sällskap. my ladie är på friskis och är en duktig flicka. borde också vara det, men skolan går före idag. faktiskt. och så duktig jag har varit. har faktiskt läst alla tio sidor som ska läsas i den äckliga geografiboken. nu ska det nötas och nötas! siktar högt inför morgondagen, dags att ta tag i skiten. hur puckad var jag inte som valde geografi? dummaste jag gjort i hela mitt liv. typ. och då har jag gjort många dåliga val.. illa.

skolan gick finemang. tur att jag har världens goaste klassisar! ninas hamburgarkompis dog lite, men som tur är, är vi världens bästa doktorer! haha. har bara varit allmänt dryga idag, men det är fun. jag och tre av mina schpränkis dissade fisksoppan och unnade oss lite rhodos också. jag och nina laddade upp med en asgod pasta, hanna och schnabbe slog till med en schebabpizza. efter skolan blev det staden för mig och kaninen5. efter ett tag tog vi följe med hannah och palmen. nice om jag får säga det själv.

och nu har jag hamnat här. så ikväll blir det nöt och tjöt somsagt. nöta framför boken och tjöta med min vän. jag är astaggad för plugg! typ wiie.
ska bara ursäkta mig för att jag skrev att det var i lördags vi var på olins, det var ju i FREDAGS, inget annat. och jag vill göra det igen och igen. hoppas på att vi kan göra en fuling på lördag, annars drar vi med några brudar på rajtantajtan. kommer bli en trevlig helg!



MUMSFILLIBABA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar : Kan inte annat än att hålla med dig älskling!<3 KRETA SNART!

2009-03-30 @ 20:03:06
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar : Kan inte annat än att hålla med dig älskling!<3 KRETA SNART!

2009-03-30 @ 20:03:09
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: nina

kaninen5. kärt barn har många namn säger jag bara! haha.

2009-03-31 @ 20:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0