gårdakvarnar och skit

publicerade aldrig gårdagens inlägg, så det kommer idag istället!

dagens skönaste måste ju iallafall vara felix herngren! kollade precis på wipeout, kommer att bli en favorit! jag och mamma har suttit och skrattat så att tårarna har sprutat åt alla håll och kanter. och min kära lillebror ringde, enbart för att han ville höra mig skratta. han är gullig! så vi satt 65 mil ifrån varandra och asgarvade. jag saknar honom, faktiskt.
dagen har förövrigt bestått av tävling i skultorp, LD+5 och LC. gick helt klart över alla förväntningar!
banorna var ganska utslagsgivande, i ena klassen var det en läskig, vit oxer med plank och i den andra en rosa grind som ställde till det för många. banan var rättså liten och hindrena kom snabbt. dessutom betydligt mindre startande än i tidaholm, skönt med en relativt snabb tävlingsdag. 
LD:n var helt prickfri, han kändes jättefin och jag red bra. fast så bra som det verkligen gick trodde jag absolut inte. det blev vinst, med nästan fem sekunder upp till tvåan! verkligen superkul att få vinna efter en så fin runda, när man känner sig jättenöjd. etta av sjutton startande.
i LC:n var sune lite trött, men hoppglad som han är piggnade han till när hindrena dök upp framför honom. nöjdare med LD:n, men absolut en bra runda i LC:n med! blev tvåa av tjugo startande! kunde inte bli så mycket bättre. han var så himla duktig, mitt lilla hjärta! nästa tävling blir troligtvis regional i ale-jennylund, LC och om det känns bra LB. spännande!
 PUSS


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis! Kul att det går så bra! =D

2009-03-09 @ 14:23:06
URL: http://larssoncaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0