det var het mode

DETHÄR ÄR FAN INTE SANT!!!
för vet ni vad, imorgon kommer lorre och mpunkt till olins! gissa om jag och nina kommer vara där. helgen är räddad och suget efter en grym spelning är snart tillfredsställd. jag är så taggad! kommer bli grymt. är ni sugna, häng på!

förövrigt sitter vi i skolan nu, ska kika på några duktiga klasskamrater som förhoppningsvis visar några bra redovisningar. chillerilldag förövrigt. har tillbringat en och en halv timme nere på särskolan, vi ska planera en dag med dom och ha en massa roliga aktiviteter. vissa av dom är ju bara för gulliga! nu blir det redovisningar, sedan lunch och tillsist ska vi bowla. haha, kommer bli intressant. matte eller inte matte, det är frågan. ska kanske fortsätta att vara en duktig flicka. igår sket jag inte i svenskan, imorse vaknade jag tio min innan bussen gick, men pallrade mig med den tidiga bussen ändå. det går framåt!

efter plugget blir det till att aktivera sune, sedan plugg och en massa lorrepepp!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0