flyg lilla fjäril, flyg

död. det var precis vad jag var igår. helt och hållet död! full rulle hela dagen lång, satt inte ner mer än en kvart, om man inte räknar med när vi körde förstås. drog direkt till axevalla efter apun, skulle spela innebandy efter det, men jag dissade. vem vill spela innebandy med en levande död? efter en dusch slocknade jag i sängen. trött. tröööött.
men idag är jag desto piggare, och tur är väll det. har varit sjukt mycket folk på bjertorp idag, flera hundra pers från olika skolor i landet. gaulet. träffade på några kända ansikten med! kom hem vid kvart över fem, hann andas i en kvart, sedan begav jag mig till staden, där jag befinner mig just precis nu. har spenderat kvällen hos edvin, med honom, carro och hannah. nu ska det snart nanas, ska först laga lunch till morgondagen. jag orkar inte. fullspeckad helg, hoppas på att få uträtta några viktiga måsten. jag måste. emma, du måååste! taggar för morgondagen, lörday och tävling på söndag. snajsigt!
FÖR IMORGON SMÄLLER DET, HÅKAN I SKÖVDE! jag och hannah får tagga alone, men det blir king. sen blir det ferre.
nu ska jag vara effektiv, uppstigning halv sex imorgon. gud vad jag känner peppen.
men, sist men absolut viktigast.. GRATTIS SCHNABBE PÅ DEN STORA DAGEN!=D<3



Kommentarer
Postat av: Kaabel

THANKS BABE :D:D:D:D:D:D:D:D<3

2009-03-07 @ 11:40:24
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0