baby goodbye

gårdagen var fullspeckad som alla andra dagar, inte en ledig minut. kanske är det därför jag blir så rastlös hela tiden? jag menar, eftersom jag är så van vid att göra något hela tiden. idag är, för ovanlighetens skull, världens lugnaste dag, vilket innebär världens tråkigaste dag. jag vill bara dö. jag börjar få panikångest. jag sitter ensam hemma en lördagkväll, precis kollat på mello, bara jag och hjalle. ja, jag vill verkligen dö. det är så roligt att bo på landet! tänker bara på att mina kära vänner gör en massa skoj medans jag sitter här. ja, jag får faktiskt tycka synd om mig själv ikväll. men, har morgondagen att se fram emot. tävling som står på schemat!
gårdagen som sagt, vilken dag! händelserik dag ute på bjertorp, slutade halv fyra, åkte till skövde halv fem. varken jag eller hannah fattade att det verkligen var idag det skulle smälla. håkanbomben. för det är så det känns, en bomb som sprängs rakt i hjärtat, gjord av lycka och kärlek. åh vad dom är bäst! man vill bara ha mer och mer. två timmars köande räckte för att hamna längst fram. nice! men mycket folk och såklart lyckades vi hamna bredvid några äckliga, fula, fulla typer. men, vad gjorde det. vi var inne i den kända bubblan, lyckoruset. dom spelade flera låtar som jag sucktat efter länge nu. uppsnärjd i det blå var en av dom bästa igår! tre månader kvar tills vi ses igen! bilder kommer sooooon. och jag träffade på min och sandras gode vän, tröjgubben. så jäkla skön typ! vi börjar bli riktigt tighta nu. efter håkan blev det förferre på bussen mot lich, jag och hannah är bra på att tagga ensamma. drog hem till henne en snabbis, sen hämtade david oss och vi drog till koffe, sedan efterfest hos hannah. trevlig kväll med trevligt folk! efter inte alltför många timmars sömn chillerillade vi hos hannah, åkte hem vid halv två, bara fixat allt inför imorgon, ridit, osv. och nu sitter jag här, ska gå och dränka mina sorger.
PUSS


Kommentarer
Postat av: hannah

ja de va underbart! emma lilla du är bäst! <3

2009-03-07 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0