vi borde skratta åt allt igen

okej, jag ska inte börja inlägget med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering, för jag har helt enkelt inget att be om ursäkt över. istället så får ni känna lite medlidande.

är trött och sliten, känner mig som att jag har vaknat upp efter en sjukt hård utekväll, men så är inte fallet. denna trött- och slitenhet kommer från en hård vecka ute på bjertorp. jag är en ambitös praktikant helt enkelt! men jag ska inte klaga, har haft en toppenvecka och ångesten över att apu:n snart är slut börjar alltmer ta över. jag vill inte! men jag ska ta vara på tiden på allra bästa sätt.
en snabbresume av de senaste dagarna; onsdagen tillbringades på apu, red sune och sist men inte minst åkte jag och rolle med stina och wayenne till axevalla, körde dom små liven. i torsdags var det apu med, åkte till åby och startade en massvis med hästar. hemma tolv, upp halv sex nästa morgon. tjoho. fick två nya praktikantfriends, en gävlebo och en norrbagge. sköna typer! och fredagen såg ut som föregående dagar, apu och stallet hela dagen. mitt liv kretsar enbart kring hästar för tillfället (hunkarna får inte glömmas bort), men inte lipar jag. liver leker! däckade framför let's dance vid nio. sliten brud! uppstigning halv sex igår, men vad gör man inte. årets första tävling som stod framför oss!
LD+5 och LC. för att vara kortfattad räcker det med att säga att sune var helt underbar och jag är faktiskt nöjd med min ridning. ett enda misstag, men det är sånt som händer. 5:a av 39 stycken i första klassen, där han var jättefin. ännu finare var han i LC:n, men en chansning som inte gick hela vägen hem. omhoppning, solen låg på en maffig oxer, jag chansade och tog en lite kortare väg, men glömde benen och sune gjorde alldeles rätt och stannade. men det var ju positivt i sig, sune visade att han har blivit klokare och inte bara hoppar och jag tar helt och hållet på mig det. förövrigt var han helt fantastisk, så det var synd att det blev som det blev. men, hör och häpna, det var hela 65 stycken startande, enbart i kategori D i LC:n. lite skillnad om man jämför med norrland! är i vilket fall som helst supernöjd med dagen!
gårdagskvällen tillbringades först och främst med hannah, carro och becky. kändes som om det var år sedan sist! sedan åkte vi hem till david, där även ninus, marcus och peter var. trevlig kväll med trevliga vänner. jag och hannah åkte till axvall och övernattade, och hannah måste ju vara den skönaste människan jag känner! vi ligger i sängen, halvdöda båda två, pratade då om bakfylla och sen säger hannah; "-ja, det är ju bara ställa sig på rad och ta ett foto.." jag blev helt paff, fattade inte vad hon pratade om. lät så himla kul, låg och skrattade hur länge som helst.
dagen har tillbringats i stallet, ridit sune och arisa. gick finemang! om ett tag åker vi till anjelica och stefan och käkar middag där. imorgon blir det en halvdag på apu:n, hoppas på johan-träning på kvällen. förövrigt så är jag ensam hemma hela dagen, ifall någon trevlig prick skulle vara sugen på att komma och vara lite social!
nu blir det duschen. bara fem dagar kvar nuuuu. TAGGA!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Stina Carlson

Tjoo=) grattis till placeringen:d såg att du har blitt en vorfare nu=) haha ingen fattar vem du är, dom ba: men de va nån som har bytt till vara men vi har ingen aning om vem de är :O hahah xD

2009-03-01 @ 17:38:06
Postat av: SB SB SB

grym tjej i häst världen, jag är så stolt över dig, du sliter som ett djur med djuren, niceeee!



förövrigt saknar jag dig äcklig mycket.

2009-03-01 @ 18:17:55
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahaha de va kulkul emmA:D

2009-03-01 @ 19:15:56
Postat av: Schnaabel

Jisses vilken helg ;)

2009-03-02 @ 00:01:37
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0