det är galet egentligen

..hur mycket ens vänner betyder!
snart fyllda arton år, och det är först nu jag verkligen har insett att vissa vänner bara är tillfälliga (hur mycket det än tar emot att säga det), medans andra hänger med livet ut. hannah är ett exempel på någon som hänger med livet ut. har man stått vid varandras sidor så länge, då är det så. mina norrlänningar är ett annat exempel. fast det är som det är, så vet vi alltid vart vi har varandra. det är som att jag är med dom hela tiden, fast att det tyvärr bara är en illusion, ett önsketänkande. sedan finns det dom man tror att man står nära. synd bara att man kan ha så djävulskt fel ibland. det värsta som finns är att glida ifrån någon som man verkligen tycker om. det är seriöst sorgligt! att känna sig ignorerad och "utbytt", det gör ont.  




Kommentarer
Postat av: Hannah

Emma,du kommer alltid vara min bästa! <3

2009-03-12 @ 19:26:11
Postat av: maria

emma <3

2009-03-13 @ 22:01:21
URL: http://mariatn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0