vi är på drift

hur underbart är det inte att kunna rida efter sju, när det fortfarande är ljust? och sen snackar dom om att det ska bli snö inatt. kul. det är ju vår nu! men jag lever på hoppet, så vi får hålla tummarna för att det inte kommer någon snö helt enkelt! sune var i vilket fall som helst jättefin idag. min lilla hest.

förövrigt är jag så sjukt peppad. jag är peppad, nina flyger på små rosa moln. kommer bli nice! synd att schnabbe skulle jobba imorgon! men vi får helt enkelt klara oss på egen hand. skulle inte sitta helt fel om dom skulle dra med sig newkid också. tre mumsiga ponkar på en och samma scen hade man ju inte tackat nej till! maggio och marit bergman hade ju varit coolt det med.

känner att jag har blivit en duktig lite flicka igen! gick på matten ändå, trots allt. plus i kanten! men mattekörven tjatade bort hela lektionen. kanske att han pratade om något bra, men jag fattade iallafall ingenting. inte konstigt när man är sisådär två kapitel efter och inte är det största mattegeniet som går i ett par skor. det är fan illa. har dock inte pluggat ett piss sedan jag kom hem, mindre duktigt.
nu ska jag kika på tila tequila som jag redan sett 46970 gånger, endast för att det är så patetiskt!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0