we're one mistake from being together

för några dagar sedan pratade jag och nina om att somna på kvällarna utan att känna någon ångest. att bara få krypa ner i sängen, blunda och somna, utan att ha en klump i magen och hundra tankar snurrandes i huvudet. att det var så himla skönt. det varade några dagar, nu är jag tillbaks på samma bana igen.

jag är så fruktansvärt trött på alla tankar som snurrar i huvudet, alla känslovågor som tillslut dränker en. jag vill inte känna något längre. jag är trött på att vara deprimerad och arg. ledsen är jag för cool för att vara. och jag vill sova. jag vill vara törnrosa, bli räddad av en prins och rida iväg tillsammans med honom på hans vita, ståtlige springare.



höll på att glömma bort dagens viktigaste händelse. fy emma!
för idag fyller nämligen min lilla lillebror hela fjorton år!
GRATTIS PONKI!
<3


ps hjalle snarkar högre än pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0