when the sun goes down

tre timmars sömn var väll kanske ingen höjdare. ville bokstavligt talat dö imorse. underlättade lite när mina vänner också klev upp. jobbigare att kliva upp när man ser hur skönt det ser ut att ligga under täcket och sova så sött. gjorde iordning mig på tio minuter, vilket måste vara rekord? dock såg jag ut som ett levande lik, men vem fan bryr sig? gick med tunga steg mot skolan, tog nog en kvart längre än vanligt. har känt mig helkonstig hela dagen. huvudet har varit som ett åskmoln, tungt och sprängandes. melonögon är också sexigt.

tänkte dra hem efter idrotten, men jag var en duktig flicka och stannade kvar även på den sista lektionen. är värt en liten stjärna i dessa tider. men det gjorde ingenting, maria tjatade bara på om sånt man redan vet i en halvtimme, sedan satt jag och glodde på en massa biffar på youtube tillsammans med erik emil och temesgen. jisses säger jag bara. nina har förövrigt blivit världens sötaste ugly betty idag. kommer bli skitbra bryden!

snart kommer mami och hämtar mig. hon är så nyfiken så hon spricker efter alla bravader, så antagligen är hon här snarast. ska hem och plugga järnet! och rida min finaste lilla ponny. fast helst av allt skulle jag bara vilja ha en såndär underbar brudkväll med en massa snack och pepp. behöver det, verkligen. men böckerna blir mitt sällskap ikväll. låter ju roligt? inga dumma tankar ska snurra i huvudet, jag ska vara världens positivaste människa! jag och nina taggar P&L med, kommer bli king. sjukt kul att några norrisar också ska med!
PUSS



SOOOOOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0