where did i go wrong

nu väntar sängen. förstår inte hur jag kan vara trött hela tiden? och idag har jag haft en riktig vilodag. konstigt. jag som taggat project runway hela dagen, men icke.
imorgon väntar en lång dag. får se vad som händer på kvällen, sugen på att leka med my monkeyponkeys! och nu har jag äntligen fyllt på mobilen igen, så jag lever. sandra, jag ringer dig imorgon! och mina kära norrlandsvänner har ju lov nu. jag vill också ha lov. förövrigt saknar jag dom, mycket. måste boka datum tills jag ska komma upp nästa gång!
godnatt!


det gillar vi.


Kommentarer
Postat av: SB SB SB

BRABRABRABRABRA OCH ÅTERIGEN BRA EMMA!!!<3



(jag måste berätta min dröm för ddig inatt, påmin mig!!)

2009-03-03 @ 09:56:34
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0