yesterday was easy

vad hände med löftet om att jag skulle bli en duktig, skötsam och engagerad tjej? tror att det flög fortare än fan bort med vinden. det suger. imorgon tar vi nya tag, jag ska bli den duktigaste, skötsammaste och mest engagerade bruden i hela BF2B! till och med bättre än freezewgthdghd-bruden. haha, sorry. bara nina som fattar. ska faktiskt ta tag i det redan ikväll. här ska pluggas!
men först ska lidköpings stora shoppingutbud undersökas. det vill säga gå igenom stan på sisådär en timme, max. har jag tur hittar jag något mer än de två-tre linnen/tunikor jag redan spanat in. ne, tacka vet jag sundsvall på den fronten! och har jag ännu mer tur så får jag med mig lite trevligt sällskap också! blir king.
imorgon taggar jag geografi och matematik b. älskart. lika mycket som jag älskar plugg på en fredagskväll. haha, det är så sorgligt. hur kunde jag vara så korkad att välja det liksom? ibland undrar jag om man har något innanför krullet att tänka med. börjar tvivla.
PUSS PÅ ER



bra kvalle så att säga. haha, jag ser ut som en tjingtjong.
men det är komiskt, och komik gillar vi.
budskapet var mest att jag för tillfället taggar stockholm,
shopping, elitloppet, mumsmums och party 29-31/5,
för att sedan dra till kreta den andra. TAGGATAGGATAGGA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha watheeeeeeeeeeerfjeeeeeeeeeeese

2009-03-16 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0