you spin my head right round

veckans första dag är i stort sett avklarad. veckans första dag var en helt okej sådan. skolan rullade på, ett "miniprov" avklarat, dock gick det nog åt helvete. men somsagt, har bestämt mig för att inte ha lika höga mål längre. höga mål ger mig en alldeles för stor dos av prestationsångest, vilket jag inte orkar ha längre. någon gång måste man väll bli nöjd innan man typ är död?

åkte hem halv fyra, red arisa, som förövrigt åker till sin nya ägare uppe i åmål imorgon. kommer nog bli jättebra. johan-träning sen, vilket gick kanon! mycket olika övningar för att få hästarna mjuka, smidiga och avslappnade. vi skulle hitta bjudningen och flytet. hoppade en knixig bana (som vanligt på johans träningar) som låg mellan 110-120. sune kändes som en miljon, helt fantastisk. var ett tag sedan vi hoppade en bana på lite högre höjder, så det var verkligen superkul att få känna hur det kändes.

kom hem vid nio, har hunnit att rensa garderoben och städa undan det mesta på mitt lilla rum, som mest såg ut som ett slagfält. älskar att göra ett ryck och se resultatet. fullspeckad dag, vilket har gjort att tankarna blivit några färre. det är nu, innan det är dags att säga godnatt, som det är jobbigast. det är nu man önskade att man bodde på tionde våningen. men jag överlever. imorgon ska jag leka med mina brydar, då är allt lurre.
nu måste jag säga godnatt. ska tagga geografilektion vid åtta imorgon bitti. fyfan vad livet leker.
hejpa




geggamojja en januaridag. här är det inte norrland iallafall! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0