arton

känns som om det var år och dagar sedan jag skrev sist. skämmes emma!
nu blir det ett långt och saftigt inlägg som plåster på såren. dock inte alltför intressant. maybe baby!

har hunnit med så mycket sen sist. två galna dagar på kinnekulle, som bestod av blod, svett och tårar. självklart mycket, mycket skratt också! en upplevelse i vilket fall som helst!
i fredags blev det utgång efter många om och men. jag, angelica och några goa brudar till förferrade borta i lidåker, drog sen till bowlingen och köpte cider för halva priset och tillsist blev det stadt och en massa underbara människor!

lördagen finns det så mycket att säga om så jag vet inte vart jag ska börja? hade egentligen räckt med att säga att jag verkligen har världens finaste vänner. har sagt det hundra gånger, men det är så! dom hade förberett med födelsedagsparty, eftersom jag fyllde hela arton bast i söndags. hade ingen aning om vad som skulle hända, bara att jag skulle vara hos hannah vid fem, och att vi skulle till nina sen. går in på hamngatans livs för att uträtta några ärenden innan, som förövrigt gick åt helvete, och när jag är påväg ut, då kommer janet, victor och SANDRA! jag fick världens chock, skrek, hoppade och var allmänt överlycklig, medans hon står och säger fan hundraelva gånger. haha! det var inte meningen att vi skulle stöta på varandra, då dom hade med sig kartong och massa grejer, som hon skulle hoppa ur hemma hos nina. men, lika glad för det var jag! lilla SB, du är så himla gullig! kunde i vilket fall som helst inte haft en bättre start på kvällen! sedan tillbringades kvällen hos bettan i källby, med grill, tårta, fina pressisar, spel, tjöt och världens bästa sällskap. sedan drog vi till hannah och fortsatte partaja där, med ett helt gäng till. underbar kväll med underbara människor! TACK FÖR ALLT! jag säger det igen, jag har världens finaste vänner.

efter fyra timmars sömn blev det uppstigning för att åka och tävla i vara, på den stora dagen. men fick en fin start på dagen, ett pet i omhoppningen i första klassen, men han var superfin! bara ett litet skitpet. i andra klassen gick allting så himla bra! en perfekt grundomgång och en perfekt omhoppning. eftersom det var en lagklass så var det ingen A0, så det var första gången vi gick ut innan omhoppningen. slutade på en fin andraplats utav fyrtio startande, efter en lång dag. kom dit halv nio och var hemma sju. det tar tjugo minuter att åka dit.. haha! sedan blev det tårta och presenter från mamma, rolle, stefan och angelica. fick hela kretaresan, mer pengar, presentkort och en fet resväska! välbehövliga presenter, min mami är så gullig! efter det på åkte jag och SB och lekte med hannah och zarro!

igår blev det skolan ett tag, plus utvecklingssamtal som gick finemang! sedan lekte jag och SB hela dagen innan hon åkte hem vid halv nio. SORGLIGT! funderar på att kidnappa henne.. det får tiden utvisa!
idag har jag enbart haft NP i matte B. vill inte prata om det.
nu blir det plugg och ikväll ska jag leka med hannah. snajsigt! bilder från helgen kommer när tiden räcker till! håll utkik kära vänner.

arton år? för er som inte fyllt än vill jag bara säga att det är rätt överskattat. man ser fram emot det sjukt mycket, men är det här allt? den känsla har jag nu, nästan lite ångest om jag ska vara ärlig. nog för att man får göra busiga saker själv, slippa FL, göra vad man vill och skaffa körkort. men, nu ska jag inte bli äldre!


Kommentarer
Postat av: SB SB SB

WIEEEEE DU ÄR BÄST MIN BÄSTA VÄN!

jag vill inte vara hemma, ååååhhhh.

ta mig tillbaka till massa bus bara!

2009-05-12 @ 13:29:28
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0