goda dagars magi

dåligt av mig att jag inte har tagit tag i pluggandet idag. däremot har jag varit duktig och ridit sune och wayenne. det tar tid med pållar. sune var jättefin idag, bara han inte laddar mot staketen så kommer han bli en superfin dressyrpålle. skänkelvikningarna och hela kittet börjar bli riktigt bra nu. min prins. blev en låång tur med wayenne. bra för benen att rida travhästar! rida lätt i ett bra tempo i över en mil tar vill jag lova!

dagen förövrigt har varit bra, fick VG+ på novellanalysen i svenska b. nöjd! kollat på film på samhällskunskapen och inget beeptest för mig. alltså en chilldag. har packat en stor fet rygga också. gud så taggad jag är inför morgondagen. ska verkligen bli superduperkul att ha fotboll och basket i två timmar och sedan dra till kinnekulle och leka skogsmulle. skulle regna också. kan fan inte bli så mycket bättre. kill me.

har varit hos hannah sen halv tio, varit hos edvin en stund också. snart blir det sova, då jag somnade tre föregående natt. bravo. men först SATC såklart.
PUSS


för idag är det bruden till högers tur att fylla arton bast

GRATTIS FANNIE=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0