i have a problem that i can not explain

klockan är snart elva, det är söndag och ja, tro det eller ej, känns helt okej med måndag imorgon. dels för att det är johan-träning och dels för att det är en dag närmare alla äventyr som står framför oss. åh. jag vill fylla år, jag vill åka till stockholm, jag vill åka till kreta, jag vill ha skolavslutning, jag vill träffa min man på P&L.. jag vill ha en fantastisk sommar. kommer bli galet!

förövrigt är jag jättepirrig inför lördagen, någon slags överraskning har mina vänner hittat på. pirrigt! så nu är jag jättenyfiken! har haft en fin söndagskväll med hannah. alla borde ha en vän som henne! vi har chillat framför tvn, varit ute på kvällspromenix och suttit ute och myst och pratat om livet i den härliga kvällen. underbart! 
sovmorgon imorgon, börjar kvart i tio. gött!
PUSS

p.s var bara tvungen att påminna er om hur skön denhär bruden är!
här gick man som en dum blondin och trodde att det skulle bli en vit helg. MEN ICKE.
emma + nina = fylla. det är bara så det är!



såhär go och glad var jag på min sjuttonårsdag.
sju dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: hannah

emma emma bästa vän!

2009-05-03 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0