if you go i wanna go with you

idag är en såndär dag då man inte kan vara annat än glad. solen skiner, skolan rullar på och ikväll är det träning! känns som om det var år och dagar sedan jag var hos johan sist! dock hade det varit mycket bättre om det inte varit någon träning, borde egentligen sitta med en mattebok framför näsan hela dagen. but no, jag avstår. ska nog skriva god jul och lämna in det så. man får skylla sig själv när man enbart har gjort en sida sedan jul, tyckt det har varit roligare att kladda på ett papper och tjötat en massa goja med mina brudar. dumt, men sant.

men somsagt, imorgon har vi enbart en lektion, matteprov. onödigt att jag ens åker in, men lika bra då all närvaro är viktig. tydligen är jag borta så mycket? idioter. får se vad morgondagen har att erbjuda förövrigt. vill sitta ute i solen och bara njuta av livet. plugg måste hinnas med också, som vanligt. men på den biten är jag iallafall på g nu! good.
jag och nina gör ett grupparbete om micke p. dags att ta tag i det. simma lugnt! (hannah är rolig)
PUSS



yran. vill vill vill!



psst, sex dagar kvar nuueee


Kommentarer
Postat av: nina

KLIPP LUGG. aaaa simma lugnt!

2009-05-04 @ 16:10:34
Postat av: SB SB SB

KÄRLEK TILL YRAN DET VAR SÅ FETT UNDERBART!!



ännu mer kärlek till dig min vän<3

2009-05-04 @ 16:27:04
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: hannah

haha peace liksom , ah de va kul ! hahah

2009-05-04 @ 19:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0