impulsiva

..ja, det är vad jag och mina vänner är. men vi har konstaterat att det är då allt roligt händer! så, vi hoppas på att  det även blir så denna afton! sitter just nu hemma hos min kära vän caroline, hon håller på att göra sig snygg, detsamma borde jag göra. men, måste bara få lite motivation, sedan blir det ett ryck. hannah borde snart infinna sig här med, men den damen är inte den snabbaste (blir inte chockad). tur att hon är en riktig sweetipie! vi får se vad kvällen har att erbjuda, drycken står i kylen och umgänget är det bästa. kan inte bli så mycket bättre!

förövrigt så har jag varit så sjukt duktig denhär veckan! två prov avklarade och flera saker inlämnade. sköönt! min halva (mer än) A4-sida börjar sakta men säkert att försvinna. GÖTT.
har förresten tippat för första gången i mitt liv, eller det var erik och emil som tippade, men eftersom dom inte har åldern inne så fick jag sköta betalningen! jag är så gammal.
nej, nu blir det ett ryck. hoppas ni får en trevlig kväll kära vänner! ett par härliga dagars lov måste ju firas.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0