like a shooting star

hela helgen har varit helt skruvad. är man dum så är man, då får man stå sitt kasst och svälja skiten. har varit hemma sen i fredags, en lugn helg alltså. haha, jag är arton bast, men det tycker inte min mami. bor jag hemma så är det på hennes villkor. men nu är det lite lurrigare, min mamma är best.

har inte haft motivation för något bloggande. dåligt, men mina tankar har varit på annat håll.
tävlade förresten i lördags, gick så himla bra! gotacupen, blev tillfrågad att vara med i laget, och klart man ställer upp! trodde att dom hade lite folk, men det var ju en massa vararyttare med. men det var kul! blev tvåa i första klassen, har sagt det många gånger, men fysatan vad fin han var! och jag red riktigt bra också. johan-träningen i måndags var perfekt inför tävlingen! sune var lagom framåt och vilket tryck det var i honom! min lilla prins. i andra klassen, lagklassen, kom vi till omhoppning, alla var felfria. i omhoppningen fick laget tyvärr lite för många fel och vi blev femma tror jag. själv fick jag fyra fel, efter ett nonchalant pet av min lille ponny. men han var verkligen jättefin, utan petet hade det blivit en andraplats till. åh, det är så himla kul hur mycket både han och jag har utvecklats. det viktigaste när vi tävlar på denhär nivån är att ridningen stämmer och vi är verkligen samspelta nu. älskade lilla ponny. nästa tävling blir LC-LB i bollebygd!

idag blir det plugg för fulla muggar, lite stek ska hinnas med också. asgött väder! sista veckan för min del, stockholm i helgen, karnevalen på måndag och kreeeeta på tisdag! hela gaulet, men så himla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0