love love love

tiden bara springer iväg när man har roligt. dom senaste dagarna har varit så himla braao!
valborg var sjukt kul, förferre hos daveo, sedan blev det stadt och sist blev det chill med hannah. så nice!
fredagen var degig, med tävling på eftermiddagen. sune var så himla, himla fin! älskade lilla ponny. två LC, ena clear round och den andra A0/A0. nolla i första klassen, och ett skitigt pet i omhoppningen i andra, dock snabbaste tiden. men gud så fin han var! allt var helt perfekt! perfekt clear round, perfekt grundomgång och perfekt omhoppning (förutom bommen som trillade, som lika gärna kunnat ligga kvar). jag har världens finaste ponny.
i lördags var det jobb och chill som gällde. jobbet gick bra och på kvällen var det grill och chill hos koff, med honom nina marcus och peter. alltid lika trevligt! träffade även på en gammal goding. wiho!
idag har jag spenderat dagen ute i stallet, ridit sune och bara sooooftat. men, nu är jag hemma hos hannah och kikar på wipeout och snackar skit. löve it.
imorgon är det plugget igen, efter några kungdagar. lite motigt måste jag säga. läxor hit, läxor dit. jag får ont i magen!
förövrigt så är det princip klappat och klart, snart kommer det hem en ny häst, fuxsto med bläs, ca 163cm, sju år, tävlad 1.10. charlottes häst som vi ska låna på obestämd tid. så himla kul!
nu blir det wippe för fulla muggar.
kiss&byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0