no matter and no worse

befinner mig just nu i sal A2019 och har pedagogiskt ledarskap. dock går lektionen mest åt att planera karnevalen! jag och nina ska vara fyllevagn, med partyhattar, tutar och en assnygg, pimpad tågvagn (kartong), med serpentiner och hela kittet. kommer bli nice! kommer även bjudas på bland annat sov, toalett, mat och första klass-vagnar! självklart ett lok också! har bara studiepass sen, får se om jag är duktig och går på matten eller inte. borde, men vi får se. känns som jag har viktigare saker som går före. halv fyra blir det hemfärd, rida, plugga och packa som står på schemat!

förövrigt delgav angelica en av de sjukaste tankarna jag någonsin har hört. hon hade sett på en massa astrid lindgren filmer och konstaterat att ingen av dom hade någonting som antydde på sex eller liknande, men däremot att till exempel bananer i pyjamas gjorde det. hennes argument var att låten var väldigt sexuell om man tänkte efter? hahaha. så jävla rolig!

p.s idag har hanna (ivar) teoriprov! lycka till bryden!=D



STOCKHOLM IMORGONNNN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0