over the rainbow

ännu en dag avklarad, vilket betyder ännu en dag närmare stockholm/karnevalen/kreeeta! lite mer än två veckor kvar, sen blir det till att leva livet. kommer bli så himla underbart! (tur att jag fick en fet resväska, nina har paxat plats)

chilldag med film, baseball (som vi förövrigt var grymma på) och en svenskalektion som mestadels gick åt till att tjöta om vad vi ska vara på karnevalen. efter mycket skratt och sura miner blev det iallafall tåg, med kartonger och sånt. ni förstår nog. andrahandsvalet blev får! haha, kul. idag blir det troligtvis enbart plugg. ska vara lika duktig som jag och hannah var igår! förresten, ni som såg på desperate, visst är det sjukt spännande nu? superduperspeeeennande. och sandra, du kan bajsa på dig. det är asbra!

snart kommer mami och hämtar mig. imorgon ska vi leka med särbarnen på skogshyddan i sisådär fyra timmar. kommer bli intressant! är på bra humör idag, troligtvis för att vädret är helt underbart.
blablabla, slut på tomtjöt!
PUSS



elitloppshelgen förra året! sexton dagar kvar



p.s blir bildbomb ikväll! d.s

Kommentarer
Postat av: SB SB SB

JO DESPERATA HEMMAFRUAR SUGER PUNGSVETT!!!!!!

bläää på det programmet, det är inge spännande emma! då är det mer spännande när jag går på toa, så lite spänning är det i det bajs programmet.



åååååhhh, sweeet bild, det var en underbar helg<3

2009-05-13 @ 20:57:31
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0