right her with you

just nu känns det som tiden står stilla. dagarna rullar på, men det händer ingenting? konstigt.
vi har iallafall lekt med särbarnen hela förmiddagen, så himla gulliga! ska ta med mig ett gäng hem. sweetipies! efter det var vi på en dålig teater och nu är det tack och adjö för idag. solen skiner och det är bara som vilken dag som helst. ge mig lite förändring, känner att något måste hända nu! har kanske blivit lite bortskämd när det gäller detdär med ett händelserikt liv, för just nu känns det verkligen som att allt bara har stannat upp. åhh, femton långa dagar kvar..

förövrigt så ljög jag inte om bilderna igår, hade helt enkelt ingen ork då jag låg hemma med feber.. ja, IGEN. borde kanske uppsöka läkare ändå? det är ju inte min starka sida. för nått fel måste det ju vara, tredje gången jag blir sjuk på typ en och en halv månad. jag som brukar vara sjuk en gång om året typ! lite bättre idag iallafall. tur. annars vet jag inte vad jag gör.

var tvungen att hänga med till axevalla och rida igår också. självklart var stina suuuuuupertaggad. inte kuyl. men hon är söt. ikväll blir det götet! slänger i mig några piller, sen är man fit for fight igen!
men bilderna, kommer så fort tid finnes!
PUSS



MINNS NI?
HAHAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah, ja tyvärrr....

2009-05-14 @ 19:22:41
URL: http://hannaa.ivarsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

HAHA sååååå söt bild ;)

2009-05-16 @ 13:31:57
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0