she was lost in so many diffrent ways

idag borde jag verkligen, verkligen, verkligen få en stjärna på himlen! slutade kvart i elva och vad gör jag? jo, jag är så extremt flitig och sitter kvar på skolan. och faktiskt, jag pluggar! himla duktigt måste jag säga.

måste nog tacka SB för det! fick en tankeställare igår när jag pratade med kvinnan. nu är det verkligen slutspurten, sen är det frihet. och det kan ju inte firas på ett bättre sätt. ihelgen blir det stockholm och om exakt en vecka sitter vi på arlanda. BRUDAR, EN VECKA KVAR NU! helt sinnes! åh vad jag längtar..

fick förövrigt reda på mitt NP i matte B. tänker inte skämma ut mig och berätta vad jag fick. det är pinsamt. en annan sak som är ännu mer pinsam är att det blir sommarskola i fyra dagar för min del.. herregud. illa. men uffe tror att jag är smart och inte korkad, bara lite lat. tyvärr uffe, men jag är korkad! iallafall när det gäller y, x, a och vafan det nu är! så sjukt onödigt. kommer aldrig behöva ha användning av det ändå. men ska jag få G i matte, då blir det sommarskola. värt ett försök iallafall!

igår lekte jag med tre små vänner (nina carro hannah). det var kyuligt! det kyuligaste var att nina var med hela dagen. inte alltför vanligt, så det var kyul. mycket kyul! (jag är inte dryg) vi stekte, busade, blev äcklade, åt onyttigt (ajabaja), var dryga och drog ännu drygare skämt (host nina) och tillsist blev det en kvällsprommis. pysigt.

idag blir det bara en massa, massa plugg. ska försöka hinna med min lilla prins också. nu är det dags att återgå till arbetet, lika bra att kötta medans man är inne i stimmet!
p.s för er som inte hört låten förut, så himla fin!





Kommentarer
Postat av: Anna

EN VECKA!

OM EN VECKA SITTER VI PÅ FUCKING ARLANDA JÄVLA BAAAAAAAAJS JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!

2009-05-26 @ 16:36:10
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

MINA SKÄMT VA BRA!!!!!

buy sea chair ten?

2009-05-27 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0