wrong from the start

ärligt! by sea chair ten? ja, nina har humor som en unge på tio bast. men, hon är sweet ändå. (jag skrattade inte åt det) fast hannah och carro var ganska gulliga som inte hade hört det förut. det har väll alla, eller?


min dag har varit konstig. pip, bip (eller vad det nu heter) test iallafall på idrotten och en ganska värdelös svenskalektion, sedan drog jag, nina och angelica mot bowlingen, stekte, käkade clementiner (duktigt) och bara chillade. hoppade på bussen till axevalla vid fyra (trodde jag), men efter ett tag inser jag att det är en direktbuss till skövde.. jävla klantarsel! försökte flirta med chaffisen att han skulle släppa av mig ändå, hade ju inte ens tagit en minut extra, men min charm visade sig inte vara alltför lockande. han var nog den mest iskalla, oförstående och otrevligaste människa jag har träffat i hela mitt liv! så efter en bussfärd och snabbvisit i skövde rikare, men femtio kronor fattigare och en timme försenad, var jag äntligen på plats på axevalla vid sex. träffade några goa prickar, som var lika taggade inför helgen som jag och hannah. åh, knappt två dagar kvar nu! wiieeee. såg oskar vinna andra loppet, sen drog vi hem. red sune en snabbis, duschat och packat klart det mesta. inget plugg ikväll, vilket är illa. men, packa är väll i princip lika viktigt?
nej, tidig uppgång imorgon. ska plocka fram norrlänningen i mig och slå på lite pistvakt, sen blir det nana. (brukar oftast somna innan filmen startat)
PUSS




lovely


Kommentarer
Postat av: Angelica

Smart ass ;) <3

2009-05-28 @ 00:38:39
URL: http://angelicaabelsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan en till som är jävligt bra!:D

Säg dom här orden på engelska fort efter varandra.

Spring

bil

snö

penna



.........



RUN-CAR-SNOW-PEN

HAHAHAHAHA

2009-05-28 @ 09:45:14
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: nina

hahah, den va faktiskt rolig.

men min humor är bra!! (och du skrattade mest!)

du skrattade iaf åt what a handsome face

2009-05-28 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0