and i fell for you completely

varför ska det regna tjugofyrajävlasju för?! jag blir galen. mamma ringde och sa att jag kunde stanna kvar i stan och plugga idag istället för imorgon, eftersom det inte skulle gå att rida ändå (ridbanan är översvämmad och hästarna är lite crazy för tillfället, likamed ingen uteritt). kan någon bara ge mig ett ridhus, eller iallafall göra så att det slutar regna så sjukt jäkla mycket? ÅH.

så, nu sitter vi här. jag, hannah och pluggböckerna! har dock varit duktig så det känns bra. fast skulle behöva plugga rumpan av mig varje dag egentligen. blablabla. jag orkar inte.
tillbaks till böckerna.

förresten, imorgon kommer erik, charlotte och lilla lucas hem också! wiho.
puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0