bad romance

har haft en fantastiskt fin novemberhelg! om jag skulle sammanfatta den med två ord så skulle det nog bli impulsiv och galen. hela helgen har varit ett enda äventyr. och ja, det är så det ska vara när man är arton! bättre att göra något än att sitta hemma och ruttna bort. det kommer man ha tid för ändå.

fredagskvällen blev inte som förväntat, men riktigt bra ändå! råkade dock träffa mr.x under dagen. ibland undrar jag bara hur stora oddsen är egentligen? okej, visserligen är lidköping litet. men ödet, det är vad det är. det är jobbigt att veta att man bara gör sig själv illa. man vet så väl men gör samma misstag om och om igen. idioti.

tur att man har fina vänner som gör allt lite lättare. palm och hannah sov över här ute på landet medans dom andra bruttorna begav sig hemåt på kvällskvisten. palm (och hannah en stund) hjälpte mig i stallet igår och sedan åkte vi in till stan. rastlösheten tog överhand och kvällen började med hemmafest i stan och slutade med gitarr och badtunna uppe i råda. crazy. men jag och hanna hade riktigt, riktigt kul och det är alltid lika roligt att träffa nya människor.

vaknade upp hemma hos fröken palm imorses, åkte hem och har varit ute i stallet hela dagen. ridit och grejat. wilma var så himla fin idag! har x antal timmar att sova igen så borde verkligen krypa ner i sängen nu. har gått och blivit lite småförälskad i radiohead efter gårdagen också. så innan jag somnar måste jag hitta en så sjukt bra låt som dom gjort. måååååste.
vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0