det gammla vanliga

tänker från och med nu inte ursäkta mig varje gång jag är dålig på att uppdatera. allt är som vanligt, trots att det händer mycket just nu. dock är det sånt som man bara delar med sig av till vissa. ni förstår. sen tror jag att dom som läser denna, rättså meningslösa, blogg är sånna som redan vet i princip allt? hade mest kvar bloggen för att mina norrlandsfriends skulle veta vad jag sysslade med, vet dock inte om ni glömt bort bloggen? hoho, jag saknar er!

dock kan jag berätta att träningen för linda med wilma igår gick så himlans bra. min fina wilma. allt vi gör med henne nu är mest lösgörande och att hon ska känna luuugnet. hoppade en liten bana på slutet, bara lite plutthinder, volt och sånt. gick suveränt! med henne känns allt så rätt. konstigt, men hon är den svårridnaste hästen av dom tre jag har men på ett sätt den mest lättridna? strange. underbara häst.

nej, nu ska jag få tummen ur och få gjort lite nytta ikväll. plus i kanten gillar vi! och förhoppningsvis släpper pluggångesten lite också. varför kan man inte praktisera jämt för? alla små söta kids på dagiset, man kan ju inget annat än att älska dom!



skär ett hål i kulissen
måla en väg härifrån

Kommentarer
Postat av: sb

jag följer med här varje dag jag, så jag vet vad du gör kvinna dom dagar vi inte pratar i telefon! jag saknar dig väldigt mycket nu, flytta gärna tillbaka och ge mig sommaren 08 tillbaka, var och kommer alltid vara den bästa sommaren plus kreta 09!

2009-11-11 @ 19:34:43
Postat av: maggan

SJÄLVKLART HAR VI INTE GLÖMT DENNA FINA BLOGG! Tittar in hit titt som tätt för att få se att du lever så jag kan sluta oroa mig om att dom slår och gör dig illa där nere! SAKNAR DIG! PUSSSSS

2009-11-11 @ 20:52:06
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0